About

Raspados Maru in Pedregal de Santa Úrsula offers a fashionable yet casual dining experience in Mexico City. Known for its affordable menu, this spot has earned a solid reputation with an average Google rating of 4.4. The quick service and peaceful ambiance make it an ideal choice for those looking to dine in or grab a quick takeaway. Customers can expect a wide variety of good quality treats served by an attentive staff. Though the staff might not be overly friendly, they are never arrogant, ensuring a streamlined visit. Hygiene standards are commendable, and the honest pricing adds to the overall value, making Raspados Maru a reliable choice for a cheap yet satisfying meal.

Price

$$$$

Services

Takeaway, Dine-in

Payment

Payment in cash only

Atmosphere

Fashionably, Quietly, Casual

Features

Quick service

How to get here?

The nearest public transport options for your convenience.

Estadio Azteca - San Castulo
Bus stop 800 m walk

Reviews and Ratings

Write a review
4.4
based on 87 reviews
4.4/5 87 reviews
Beatriz Castellanos
Beatriz Castellanos
4 months ago on Google
  • Food: 3
  • Atmosphere: 3

Empezaré por lo bueno: los precios son justos, la higiene del lugar, de las personas que atienden y de los alimentos es muy buena. Lo malo: es que todo era mucho más rico antes, le ponían mucho más de todo y el sabor era muy bueno. Hoy por ejemplo, compré unas jícamas con zanahoria y apenas tenía limón y sal, y del chile en polvo ni hablar, en fin. Y lo peor: la atención, del vendedor que me atendió de lo más arrogante y poco amable, no sé si no tiene claro que está brindando un servicio y no es que está haciendo un favor al atender. ¡Ay sí les encargo mucho por favor! No sé si vuelva a comprar ahí o mejor me las preparo en casa. 👍🏻☺️🤤

Show more
Laura Alquimista
Laura Alquimista
1 April 2024 on Google

👌

Haydee Sánchez
Haydee Sánchez
22 February 2024 on Google
  • Food: 5
  • Atmosphere: 3

Un puesto a pie de calle al estilo sobre ruedas, a pesar de ello se ve higiénico así como las personas que lo atienden. Su atención es buena por la rapidez con la que atienden a sus clientes pero la actitud podría mejorar. Venden más cosas que solo raspados a precios justos.