About

Tal Y Cual Zaragoza is a lively spot in Zaragoza perfect for a casual night out with friends. Known for its affordable prices, the bar offers a variety of drinks, including refreshing cocktails, a selection of beers, and a nice range of wines. The atmosphere is fashionable yet relaxed, making it an ideal setting to unwind and socialize. Patrons appreciate the friendly and attentive staff, who add to the positive vibe of the place. The music is kept at a comfortable level, allowing for easy conversation. Overall, it's a well-maintained venue where you can enjoy a fun and laid-back evening without breaking the bank.

Price

$$$$ 2 - 20 EUR

Offering

Serving alcohol, Serving cocktails, Serving beer, Serving wine

Payment

Payment by credit card, Payment by debit card, NFC payment

Atmosphere

Fashionably, Casual

Best for

Meet up with friends

How to get here?

The nearest public transport options for your convenience.

(501) - Zgz - Ces Alierta,
Bus stop 166 m walk
Camino De Las Torres N.º
Bus stop 309 m walk
P. De La Constitución N.º 33 / Plaza De Los Sitios
Bus stop 301 m walk
P. De La Mina / Colegio
Bus station 235 m walk

Reviews and Ratings

Write a review
3.6
based on 511 review
3.6/5 490 reviews
4.3/5 21 review
ivan martinez
ivan martinez
1 month ago on Google
  • Service: 5
  • Atmosphere: 5

Bar de copas con un ambiente excelente y unas buenas instalaciones.

monica martin blesa
monica martin blesa
2 months ago on Google
  • Food: 5
  • Service: 5
  • Atmosphere: 5

Nos atendió toda la noche María y su compañero ayer jueves, súper simpáticos y tuvieron mucha paciencia !! Trabajadores de 10

Gabriel Ortiz Sesé
Gabriel Ortiz Sesé
7 months ago on Google
  • Food: 4
  • Service: 3
  • Atmosphere: 5

El local y el sitio está muy bien, los camareros súper amables. Tengo la experiencia de haber ido dos veces con mi residencia de estudiantes. La primera todo perfecto. La segunda todo iba bien, entramos y cuando le preguntamos por el sello para poder entrar y salir no nos dijeron nada. Al salir a airearnos sobre las 3, el segurata de la puerta en ningún momento nos preguntó si teníamos sello. No nos separamos de la puerta en los 5 minutos que estuvimos afuera, y al querer volver a entrar el segurata medio sonriendo y de malas maneras nos dijo que no podíamos pasar sin sello. Que es verdad que es su trabajo que aunque tengamos números del perchero por nuestro abrigos o tengamos una tarjeta de las consumiciones del día no nos debe dejar pasar porque nos lo podría haber dado otra persona, pero hay muchas maneras más amables de decir las cosas. No se de quien fue el error, si de los trabajadores de la entrada o del segurata que se le olvidó. Tampoco me dio buena sensación la risilla del propio segurata, como si fuera a fastidiar a 5 las personas típicas que beben poco y no se quedan hasta tarde al no habernos puesto el sello aposta. Por lo demás esta bastante bien, bien local y ambiente perfecto.

Show more