About

At OBSESS in León, you'll find a beautiful spot right next to the city's historic wall and cathedral. This American-style eatery is a favorite for its swiftly served, mouthwatering hamburgers paired perfectly with a cold beer or a glass of wine. With a welcoming vibe, visitors often praise the friendly service and the great atmosphere that makes lunch or dinner a pleasurable experience. Whether you're a local or passing through, OBSESS promises a delightful culinary stop with a solid 4.5 rating to back it up.

Meals

Lunch, Dinner

Cuisines

American

Services

Takeaway

Offering

Serving alcohol, Serving beer, Serving wine

Payment

Payment by credit card, Payment by debit card

Parking

On-street parking, Free parking

How to get here?

The nearest public transport options for your convenience.

González De Lama. Parkin
Bus stop 214 m walk
Jose M.Fernández.
Bus stop 292 m walk
Buen Suceso (Parque)
Bus stop 353 m walk
Jorge De Montemayor.
Bus stop 310 m walk
Plaza San Pedro
Bus stop 320 m walk
San Juan.
Bus stop 372 m walk

Reviews and Ratings

Write a review
4.6
based on 362 reviews
4.6/5 362 reviews
Adrian F.
Adrian F.
1 week ago on Google

Probé la hamburguesa caviar y fue un éxito rotundo, estaba riquísima. Le daría una puntuación cinco estrellas, pero se quedaron sin postres a las 23:00 y todos los del segundo turno no pudimos probarlos, un aspecto que tienen que mejorar

alberto perez
alberto perez
1 week ago on Google
  • Food: 5
  • Service: 5
  • Atmosphere: 3

Ya había ido en el anterior local y repito por lo rica que está la comida y el buen servicio pero no me ha gustado nada lo que han querido aprovechar el espacio, teniendo que comer muy pero muy junto de las mesas de al lado, aspecto a mejorar y un 10.

Víctor
Víctor
1 week ago on Google
  • Food: 5
  • Atmosphere: 5

Carne de calidad y hecha con mucho cariño, el pan riquísimo y las salsas igual. Buen servicio y buen ambiente, se nota que están empezando pero van por buen camino. Nuevo local, misma calidad. Las mejores hamburguesas de león con mucha diferencia. Los nachos riquísimos, aunque podían estar un poco mas calientes los ingredientes como la carne que llevan.